Äntligen fredag

Jaha.. Idag har man ju mått som man förtjänat..
Nästa gång kör vi afterwork på en fredag!!
Men det var iaf riktigt trevligt  :)        
     
      Även fast dagen varit rätt hård med tanke på trötthet och bakishet så innehöll den även två roliga inslag.
Det ena var att Linda kom med Isabella o hälsade på på jobbet. Isabella är den goaste bebisen jag sett på mycket länge! 3 månader är hon



Det andra var att jag vann en biljett till finalen i Melodifestivalen nästa helg i Globen. Kan kanske bli lite kul.





"I detta specialsydda paket ingår middag, dryck & mingel med kändiskänsla tillsammans med oss på

Kales Airline Services, för att sedan se finalen "live" på plats i Globen. Vi utlovar en höjdarkväll!"


Jaha, resten av denna efterlängtade fredag ska jag bara fokusera på att återhämta mig så jag är pigg imorgon. För då kommer nämligen mormor o moster från Norrköping o alla brudarna i släkten ska samlas och äta middag och sedan gå på teater ("Blommor av stål"). Riktigt mys!

Ta det lugnt där ute!
Pussinuss


Kommentarer
Postat av: realities.blogg.se

Gud vilken söt bebis :)!

2009-03-11 @ 23:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0