Lite här o där

Hej alla glada & buttra.
Det har inte blivit mkt bloggande de senaste dagarna, I know. Men vem bryr sig...?! Precis..

Jaaa jag kan iaf meddela att jag o Elin bokade resa till Egypten igår. Helt underbart!
Tips.. Kika in på solfaktor.se om ni vill hitta en schysst resa.
Destinationen är Hurghada, 1 vecka, all inclusive. Vi drar nästa lördag, YES!
Vad som kan ses som en gnutta negativt med denna resa är att vi missar sista seriematchen.. Som också råkar vara derby mot Skånela.. Vissa skånelaiter klagar väl inte så mkt iofs (snarare tvärtom)...... Men det är lite tråkigt att missa just den matchen plus avslutningsfesten med laget efteråt. Men men en ny säsong kommer (med förhoppningsvis lite tillökning.. hihi)
Vi kommer hem 28/3 21:20 och då kommer bästaste Frasse o hämtar oss på Arlanda o kör oss direkt till Maddo och Beckas 20års firande ;D Dagen efter det när man förmodligen är lagom sliten och bakis så kommer Dennis hem, äntligen :)

Ikväll har jag varit hos mina kära släktingar för att fira Jonah som fyller 3 år idag (nu när klockan slagit över tolv).
Han är bara för go den där ungen!!


Det bjöds på tacos och hembakat, muuuuums!

Efter det tog jag en sväng förbi Frida där brudarna satt o hinkade vin. Ibland kan det vara himla roligt att bara sitta o lyssna på "fylleskallar" när man själv är spik, även fast man kände sig lite borta pga trötthet (det vanliga fredags syndromet...) Nu för ett litet tag sedan skulle dem bege sig till KC (ca en timme före stängning..) så jag drog mig hemåt. Snart kommer nog Mickis o knackar på o vill krypa ner i min säng. Mys!

Ida raring, hoppas flygningen (helt ensam) gick bra och att du kommit fram ordentligt!

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Sarah.

usch för er... ni kommer vara bruna och fräscha från den resan! :P

2009-03-14 @ 23:35:19
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: Fison

JA det hoppas jag verkligen ;)

2009-03-15 @ 01:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0