Vänner & skor <3

Lördagskvällen blev riktigt lyckad. Nästan alla "handbollsbrudar" var samlade och vi lekte som om vi var småbarn höga på socker.. Tack brudar!




När jag var på väg hem från jobbet igår började det rycka i shoppingnerven så jag var tvungen att hoppa av vid Väsby centrum för att kika runt lite.
Det var faktiskt lääänge sen jag köpte skor så jag investerade i två par.




Jag köpte lite underkläder också men dem tänker jag inte visa

Nu måste jag fortsätta kolla på Desperate housewives som äntligen hade säsongspremiär idag :D

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för i Lördags och snyggga skor<3

2009-03-03 @ 23:18:43
URL: http://realities.blogg.se/
Postat av: Kusilinen

åhh vilka läckra skooor :D

2009-03-04 @ 21:21:28
Postat av: Fia

Taack :D

2009-03-04 @ 21:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0