Bio & blommor

Låter nästan som att jag har varit på en mysig dejt... Men nej :) Däremot har jag varit på bio med Becka o Andreas. Väldigt trevligt att Andreas ville haka på i sista sekund. Vi kollade på "17 again" och det var omöjligt att inte bli småkär i Zac Efron, han var hur go som helst.




Jag har varit avundsjuk på Becka för att hon har haft en sån fin blomma men idag köpte jag mig en egen :D
Det är ju alltid roligare att blommor eller ge bort blommor men ibland är det lika kul att köpa till sig själv.
Titta så fin
Passionsblomma


♣ Och när jag ändå håller på så kan jag lika gärna visa min underbara orkidé också ♣




Imorgon är det handbollsträning o Becka ska vara med!!! :D
O snart är det Eken

Kommentarer
Postat av: Becka

Tack för trevligt sällskap, jag visste att vi hade valt rätt film :) Fin blomma har du också!



2009-05-25 @ 16:07:52
Postat av: Jag

Tack själv gummis!

Yaaa :D

2009-05-25 @ 21:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0