jobb jobb jobb, båtbokning & inredningsparty

Två timmar övertid idag igen och det blir ju inte bättre av att få fem marknader till att hålla reda på.. Toppen!

MEN MEN, ett glatt inlägg har jag lovat!

Äntligen påväg hem från jobbet (efter att ha väntat på bussen som var 15 min sen....) så fick jag iaf ett glädjande samtal :) Det var från Mickis som var i full fart att boka båten till Gotland, strålande initiativ, hade jag nästan glömt bort! Nu är det iaf bokat o vi drar 14 Juli, hemfärd är ännu inte bestämt.

Det är dessa solstrålar jag ska åka med :D


Jäklar va kul vi kommer ha!

Idag har jag också skrapat ihop lite vuxenpoäng.. Jag har nämligen varit på inredningsparty med mor min. Det fanns en himla massa fina grejer men jag har inte riktigt bestämt mig vilka färger jag ska ha i nya lägenheten än så det blev bara två typ ljusstakar.. "Fylla" hette dem så jag tänkte att dem måste ju passa in någonstans hemma hos mig......
På tal om fylla så är faktiskt planen att jag ska spräcka mitt nykteristande och faktiskt parta lite på lördag.
Hörde talas om vin i en mysig park.. Det går ju inte att tacka nej till.

Nejdu jag känner verkligen inte för att skriva idag så nu ska jag gå o göra mina ryggövningar o sen gå o lägga mig istället. Kanske läsa de sista sidorna i "Luftslottet som sprängdes".. Vill inte att det ska ta slut!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag längtar!



Å du, parta inte ihjäl dig i helgen. För nästa helg, Woho I'm back in town!

2009-05-28 @ 16:48:06
Postat av: Ida

Jag längtar!



Å du, parta inte ihjäl dig i helgen. För nästa helg, Woho I'm back in town!

2009-05-28 @ 16:50:47
Postat av: fannsan

åh jag saknar ida :(

2009-05-28 @ 17:42:13
URL: http://ohlssson.blogg.se/
Postat av: Fison

Jag med! Nejje jag sparar mig lite tills nästa helg ;)



Äntligen!!

2009-05-29 @ 23:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0