Myspyshelg med mina hookies

I fredags
bjöd Elin på pasta med kycking i currysås, JA hon lagade det helt själv, jag lovar :D det var jättegott! Det bjöds sedan på glass med hallon och mörk choklad, MUMS! Efter det försökte Elin lära mig o Becka magdans.. Alltså såndär riktig MAGdans. Jätte äckligt men coolt. Becka lyckades nästan en gång men jag var sämst. Efter det kollade vi på Skärgårdsdoktorn och snackade skit.

I lördags var vi på Knivstamarknad. En jäkla massa stånd var det.. Alltså, sånnadär som försäljare står vid o säljer grejer ;P vi köpte lite smycken o småskit sen gick vi till Elin o käkade "lunch" på balkongen. Lunchen bestod av kaffe, godisremmar, en bullkrans (buttercake), två 88an bollar och en "gräddraket" (?).
Elin började jobba halv fyra så jag o Becka begav oss hem till mig där vi piffade till oss lite för att sedan gå o äta kycklingsallad på Campino o sedan kolla handbollsmatchen i Vikingahallen. Det var nuvarande herrlaget mot gamla skånelaiter som spelade. Det unga herrlaget lyckades inte få hål på Lucau i målet och därför stod de gamla skånelaiterna som vinnare när domaren blåste av matchen.

Efter matchen åkte vi till Willys för att handla lite snacks inför Eurovision song contest. Vi köpte morötter, gurka, rädisor, dip och naturfruktgodis och mörk choklad med havssalt (nya favoriten!).
När vi kom hem till mig drog vi in soffan i köket och ställde sängen framför tvn. Perfekt!
Vi tyckte mest om Sverige, Azerbaijan och England men Norge fick faktiskt iaf en 9a.

Idag har vi solat, ätit frukost och lunch på balkongen, städat, tvättat, visat min lägenhet för nån Fredrik och varit på visning på en lägenhet jag kanske ska buda på. Just nu sitter jag hemma hos mamma o väntar på att få grillat till middag. Perfekt avslutning på en mycket härlig helg.












Becka -" Sjung på engelska era sepen"


Alain Clark-Father & Friend (Finns även i spellistan till vänster)

Kommentarer
Postat av: Beckisen

Gräddraket?! haha har aldrig hört :D

Fel låt var det som vann, men musigt hade vi ia´f. Hela helgen för övrigt.

Och lägenheten och allt, wiiiihooo! :D:D

Vi ses i kväll, puss hej!

2009-05-18 @ 16:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0