OJ vad mycket saker som kan hända på en o samma dag

Måndag 18/5-2009
Idag har jag skrivit kontrakt på en (min) lägenhet!!
Idag har mamma köpt ny bil!!
Idag har jag klippt mig & slingat håret!!


Jag nämnde senast att jag o Becka var på visning.. Den lägenheten på Sätunavägen har jag nu skrivit kontrakt på. Tillträde 29 Maj. Här gåre undan!! Jag som hade lagt ner "köptänket".. Vad hände? Jag känner mig nöjd iaf :D En hel månad har jag på mig att måla o tapetsera o lite sådär. O redan har jag två stabila tjejer som vill hjälpa till ;) Dethär kommer ju gå som en dans.


Idag när jag ringde mami var hon påväg för att köpa ny bil. Manuell frågade jag. Det tror jag sa hon. Schysst tänkte jag, nu jäklar ska vi ut o övningsköra :D Sen kanske nån av oss blir mördade på kuppen men det är sånt man får ta.


O nu jäklar är man blondie :) Har bara gjort slingor som vanligt men man känner sig alltid så hiimla ljus i början. Kändes lite läskigt att det inte var Linn som höll i spakarna (saxarna & blekningsmedlet). Men det gick bra.

Jag får inte upp några bilder :( fixar imorgon. Nu är det natti natti.


Btw, tack syrran för nakenchocken.. Lite väl 'somriga bilder'.. Men rosa o fint äre :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0