Sovmorgon

Igår när jag gick o la mig tänkte jag att det skulle bli skönt att få sova ut ordentligt och eftersom att jag inte hade något speciellt inplanerat idag på dagen så struntade jag i att ställa klockan..
14:02 stod det på väckarklockan när jag vaknade, haha. Så går det när inte Becka är i närheten o kan väcka mig genom att hoppa i sängen.

Jag gick upp o käkade en mandarin och en morot o slängde sedan på mig joggingkläderna för att ta en runda. Fy sjutton så tungt det var!! Det är hemskt att springa själv o utan musik. Adde nu får du allt fixa min ipod!!

Resten av eftermiddagen rensade jag mina garderober.. Det är alltid lika kul och lika deprimerande.. Man hittar kläder som man glömt bort att man har o kläder som man tycker att man har letat efter överallt men inte hittat o sen ligger dem faktiskt där längst in i garderoben. Och om man rensar ut kläder så betyder ju det att man får köpa nya :D Nån som var gladare än jag var Fanny. Även fast hon är en kräsen skitunge så fick hon iaf ihop en stor påse med kläder o nåt skärp o ett par skor också tror jag. Det som gör en deprimerad är ju att man måste kasta iväg kläder för att man inte längre kan ha dem........ Blää!

Ikväll har jag umgåtts med Carro, vi var på Valvet i Sigtuna o åt. Väldigt god baguett med skagenröra. Jag har sedan resten av kvällen kollat på Hundtricket o pratat med Ida ♥ .Tack Bell för att du uppfann telefonen!!!

En sak jag kom på idag är att det är svårt att veta hur man ska hantera gamla damer och herrar.. Ibland tycker man så synd om dem när dem ser så hjälplösa ut.. Men man vågar inte alltid fråga om dem vill ha hjälp. Vissa känner sig typ förolämpade o blir arga för att man frågar.. Men jag antar att det är bättre att fråga o vara beredd på ett snäsigt svar än att inte fråga alls? Jag har iaf fortfarande dåligt samvete för att jag inte frågade gubben idag på ICA om han behövde hjälp o packa sina varor... Det tog nämligen ett tag för honom att betala osv och han verkade lite förvirrad. Nästa gång ska jag fråga!




















Titta så fina bullar Jag & Becka bakade i torsdags :)




Eftersom att jag sov närmare 13 timmar i natt så kan det nog bli svårt att sova nu.. Men jag ska snart gå o göra ett försök.
Hare fint! Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Becka

Du har nog smittat mig med dina sovmornar för jag har vaknat sent två dagar i rad. Kors i taket!

Tur att vi har elin som är sjukt morgonpigg dagen efter! :D hihi. Vi ses snart <3

2009-05-24 @ 12:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0