Lite här o lite där

Jaha.. Då var man tillbaks på jobbet igen då. Lillkillen har saknat mig massor under tiden jag har varit sjuk. Det märktes faktiskt, han var helt underbar under hela skoldagen.. Det blev dock lite värre när vi gick över till fritids.. Då hade han hunnit ledsna på mig eller nåt. Nåväl han får stå ut med mig även imorgon och antagligen dagen efter det också. Stackare

Doock är jag dessvärre inte frisk som en nötkärna än.. Halsen sved ganska rejält när jag vaknade imorse o jag är fortfarande lite sjuk i näsan. Jag fick därför stå över träningen även idag :(
Men det gav ju mer tid till annat.. Tex gråta ihjäl sig till sista avsnittet av OC säsong 1. Herregud..
Jaa o några avsnitt på säsong 2 också.

Men lite nytta har jag faktiskt gjort också.. O det var inte att diska som jag borde ha gjort (det får bli morgondagens mission).
Nej.. Jag har faktiskt bokat tid till riskettan.. Den där värdelösa kursen man måste gå nu för tiden för att ta körkort. 28/10 jajamensan! Jag kollade även upp tider för halkan men innan jag bokar måste jag checka när det passar bäst att gå tidigare från jobbet. Nu jäklar!
Jag har också påbörjat mitt personliga brev som är en bit av puzzlet för att komma iväg som au pair.

Sådeså

Nu är det Roast på Berns som gäller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0