OC

Jag har snart kommit igenom hela säsong 1. Mitt favoritavsnitt är när Seth (och Summer) blir av med oskulden.. Speciellt scenen när Seth berättar för Ryan.


Hahah man känner sig så dum när man sitter o skrattar helt i sin ensamhet.
"There were like limbs everywhere"

Men jag måste säga att jag börjar ledsna på Marissa, blää. O kan den där jäkla Ryan sluta slåss någon gång...

Jaja..

Det bästa som har hänt hittills idag var när jag gäspade.. Locket för öronen som jag inte ens visste att jag hade sprack och helt plötsligt kände jag mig faktiskt ganska frisk.

Något lite mindre trevligt var när jag höll på att skita på mig när posten kom i brevinkastet.. Shit jag blir alltid lika rädd. Något annat som inte var sådär jättetrevligt men ganska roligt var samtalet med Tele2killen som ringde.. Samtalet avslutades med "nähä, skit it då"..
Tråkigt, jag som hela tiden varit så nöjd med Tele2.

Nää nu måste gaska upp mig för sen ska jag ju till Söder och middaga med Blerra och de andra brudarna.

So long


Kommentarer
Postat av: Linda

I löve OC:) kollade precis klart på andra säsongen för nån dag sen. Men har ju iofs sett allt redan, men det är kul att kolla igen och igen och igen... Som Sex and the city-boxen. Hoppas du har en bra fredag på Söder!

2009-10-09 @ 20:16:02
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: Anna

haha OC är ju gryyymt! :)

2009-10-19 @ 20:21:56
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0