Rosersbergs IK-Åkersberga HK

Efter en god och trevlig lunch hemma hos mig tog vi oss till Vikingahallen för att köra över Åkersberga. Kycklingsalladen gjorde susen.. Det såg lite nervöst ut på uppvärmningen men när matchen väl drog igång var vi helt klart det laget med mest glädje och laganda (även fast matchen mest innehöll individuella prestationer). Vi ledde ett tag med 8 bollar men började sedan att slappna av lite så slutresultatet skrevs till 27-24. Äntligen vinst! Jag såg matchen från läktaren.. Det är kanske det som behövs för att vi ska vinna?! ;D


Fias favvo denna match: Becka


Kommentarer
Postat av: Becka

Woohoo! :D

jag får vara Fias favvo :)

Bli frisk nu så jag har någon att passa med på träningen!

2009-10-12 @ 16:22:47
Postat av: Fisen

Yaaa du var grym både framåt och bakåt :D Tur att någon tog tag i det hela..

Naaaj jag måste tyvärr vila idag också :( halsen vill inte ge med sig.. o jag har börjat hosta idag också.. Men det brukar betyda att jag håller på att bli frisk :) på onsdag får vi passa :D

2009-10-12 @ 17:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0