sju års olycka

Inte helt otippat hade en av speglarna i min spegelvägg ramlat ner och gått sönder i typ 1000 delar när jag kom hem (helt slut) efter jobbet. Great, otur är verkligen vad jag behöver just nu.....

Nämnde jag förresten att jag var helt slut när jag kom hem från jobbet? Jotack.. Det är inte sådär meega mycket som krävs för att jag ska ge upp måste jag erkänna....
Och jo förresten, imorgon är sista dagen på min uppsägningstid hos Panalpina.. På måndag är tjänsten som personlig assistent mitt enda hopp om att få mat på bordet.. Att ge upp känns därför inte som en god idé och är ingenting jag brukar syssla med.. Jag får helt enkelt stå ut ett tag till.

Bajsont har jag i armen efter handbollsträningen också..

Nää jag kommer inte på något positivt eller glädjande att skriva så det är nog bättre att jag lägger ner för idag.

God natt

Kommentarer
Postat av: Moster

Uppryckning gumman, allt löser sig till det bästa ska du se : )



Lav jo

Pussar o kramar från

Moster

2009-10-16 @ 06:49:18
Postat av: Linda

Hej tjejen!

Mmmm, jag vet, de är mongon där!!! Usch. Så vad du än gör, tacka inte nej till något de vill att du ska gå på. För då blir man anmäld till a-kassan. SJUUUUKT!

Sen är det så kul också att skulle man bli sjuk, måste man ringa och sjukanmäla sig och ha en giltig orsak (qe?) och sen måste man personligen gå till AF för att boka en ny tid om nu har missat nåt möte, det räcker inte med att ringa eller maila. Hallå?!?!! Lever vi på 80-talet eller???



Men du har rätt, jag ger inte upp i första taget, var bara tvungen att spy lite igår. Idag ska jag söka jobb som bara den!



Hoppas du får en trevlig helg och ge inte upp du heller. Snart är USA ditt hem;)



Puss och kram!

2009-10-16 @ 10:42:08
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0