Andreas Carlsson kom o taaaa mig!

Idag började idol igen o man kan ju inte göra annat än att digga juryn. O Andreas Carlsson diggar jag lite extra... Det konstiga är bara att han är ju egentligen inte snygg men ändå har han nåt som gör att han är så fruktansvärt het. Ojojoj.. Eller om man kanske bara är desperat eller nåt, haha.





Idag 06:47 ringde dem från dagiset o ville att jag skulle komma in o jobba på Räven. Självklart åkte jag in!
Idag var det 2½-5 åringar som skulle tämjas. När man blivit "van" vid småttingarna tyckte man att dessa barn var så himla duktiga. Men på samma gång är det ganska ansträngande att komma ny bland småbarn. Alla vill visa vad dem kan, alla vill sitta bredvid, alla vill hålla handen o alla skriken ens namn (eller fröken) heela tiden.
Haha dem små liven :D
Imorgon ska jag vara på fjärilen igen med småttingarna :)


Till något helt annat..
Ååh vad jag är glad och nöjd med mig själv att jag inte var en tragisk unge som stod utanför pressbyrån o försökte få folk att köpa cigg till mig. Jag mår så dåligt varje gång jag ser dessa vilsna tonåringar som springer runt o gör vad sjutton som helst för att få en cancerpinne. En kille/pojke stod idag vid pressbyrån i Väsby o försökte få folk att köpa ut till honom men han lyckades inte.. Han tog då tåget till Märsta o försökte där istället......
Bara blicken man får när dem tänker "åh där kommer en ung tjej, hon vill säkert köpa ut till mig" o blicken man får när man svarar "aldrig i livet" eller "glöm det".... Vissa gånger vill man ta den lilla gossen eller tösen i örat o säga att dem inte bör röka.. Men vad fan skulle det göra för nytta?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0