Assistent Josefin

Susanne har gjort det igen! Hon har fixat mig ett jobb!!! :D Helt otroligt.
Allt är klappat och klart, jag börjar min anställning imorgon 07:45 (så det blir en lugn galakväll)
Jag kommer jobba
mån-ons 07:45-16:15
tors 07:45-16:45
fre 07:45-13:15

O det är fem mins gångavstång till skolan jag kommer vara på. Helt perfekt :D

Nää nu måste jag piffa till håret innan jag ska dra iväg på galapremiären.
Heja Stieg Larsson!!

(synd att jag tröck i mig massa vitlökssås till lunchen så jag luktar päckel i munnen.... men men)


So looong

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, grymt!! Grattis gumman, jag sa ju att det skulle ordna sig för dig med jobb. Du får ge Susanne en bamsekram! Hoppas ni har kul ikväll.

2009-09-14 @ 22:08:52
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: Fisen

Taaack raring! Jaa det ska jag absolut göra.

2009-09-15 @ 19:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0