Cap Fia

Matchen mot Bollstanäs var allt utom bra men vann gjorde vi med 7 bollar. Vi kom ner i deras tempo o hade nog redan ställt in skorna på att vinna överlägset.. Men kanske borde jag lagt ner mer energi före matchen på att tagga igång brudarna.. För jag blev ju faktiskt utsedd till lagkapten idag :) Tack brudar för förtroendet! Jag ska göra mitt bästa ;)

Jag fick för en liten stund sen ett samtal från en gammal arbetskollega (som också är mammas kompis sedan tidigare). Hon frågade om jag var intresserad av att vara assistent för hennes kompis handikappade son ett litet tag.
Jag tyckte att det lät som en intressant utmaning så nu ska jag träffa mamman och Philip (12 år) imorgon. Spännande :D

Imorgon ska jag även på galapremiären för "Flickan som lekte med elden" :D:D Wiiie

Nu ska jag krya ner hos mamma o kolla på Ensam mamma söker.

Baj baj


Kommentarer
Postat av: Linda

Det fixar du galant och det är en jättebra erfarenhet ju! Heja heja!



Ha det så kul med alla kändisar idag på bion:-)

2009-09-14 @ 10:48:58
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0