Fixar & donar

Äntligen börjar jag trivas i min lilla lya :)
Igår var jag o köpte lite blommor och en korgkruka till min stora blomma. Mycket tjusigt. Jag satte även upp hyllan över sängen. Idag har jag fått ordning i klädkammaren, har satt upp skohyllorna osv :D
Det gick dock lite sämre med spegelväggen..... Jag behöver nog lite hjälp där.. Väldigt klurigt!


Varför känner man sig alltid så skyldig när man ser en polis eller en polisbil eller bara polisens logga? Jag blev iaf väldigt orolig när jag kom innanför dörren idag o såg ett brev från polisen på golvet.... "Vad sjutton har jag nu gjort??" tänkte jag. Men sen kom jag på att jag hade skickat efter mitt polisregister.. *Pjjuuuh* Måste ge det till dagiset för att bevisa att jag inte är en våldtäktskvinna eller nåt.
Men i pappret jag fick stod det: Om du inte förekommer i belastningsregistret medföljer inget registerutdrag.
Öh jaha.. Hur ska jag bevisa att det inte medföljde ett register då? Det står bara Sidan 1 o ingenting om att det är det enda dokumentet som fanns i kuvertet... Aja hoppas det duger för chefen.

Jag hade även fått ett brev från Panalpina. Det var mitt tjänstgöringsbetyg. Man kanske ska slänga ihop ett CV o börja söka lite jobb..


Kommentarer
Postat av: Linda

Sööök massa jobb babe! Har du anmält dig till Trygghetsrådet? Det har jag och jag var där igår och det var väldigt peppande! Man får en egen jobbcoach och allting som hjälper en att fixa CV med mera. Perfeect!

2009-09-02 @ 15:46:31
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: Fia

Neej jag har inte gjort det men ska :) Låter ju massa bra! :D

2009-09-03 @ 23:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0