Första dagen...

var ganska chockerande. När man inte är särskilt van att vara nära eller ens se handikappade människor kan det lätt bli lite för mycket när man träffar en hel grupp med utvecklingsstörda barn. På samlingen imorse var min första tanke att jag tyckte så synd om ungarna. Det var nära att jag fick en tår i ögat faktiskt. Men man vande sig ganska snabbt. Så glada o härliga människor. Men detta kommer bli en utmaning som sagt. En spännande utmaning. O teckenspråk kommer jag lära mig lite smått också :D idag har jag lärt mig sol, groda, skola, hungrig & fel. Vad jag kommer ihåg just nu iaf.


Galapremiären igår var häftig. Hela Hötorget var proppat av förväntansfulla människor. Man såg inte sådär överdrivet många kändisar.. Hade man letat hade man säkert hittat en hel drös, men jag var där för att kolla på bio :) När man kom till sin stol låg där DVDn "Män som hatar kvinnor", en bok av Thomas Bodström och en påse popcorn. Utanför salongen fick man plocka på sig Cola eller bubbelvatten och renklämmor.
Filmen var bra. Men självklart tycker man att boken är mycket bättre. Synd att en hel del grejer saknades o en sak som var ganska irriterande var att dem inte uttalade Zala på samma sätt som jag gjorde när jag läste. Men men, även fast filmen innehöll en kanske lite för lång lesbisk sexscen & Zala såg lite plastig ut så är jag nöjd och den kändes inte alls svensk (vilket är positivt). Micke var grym! Okej.. Naomi var också ganska grym.
Tack Adde!



RIP PATRICK SWAYZE

♥Dirty dancing♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Det här kommer du fixa galant gumman!! Se det som en jättemerit.



Mmmm, snyft, Patrick. Sorgligt många duktiga som dör i år tycker jag.

2009-09-15 @ 20:50:54
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, yes! Next time, går vi och dansar! :-) Och dagen efter kan vi gå på bakisbio.

2009-09-15 @ 21:01:23
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: Fia

Jaaa så trist!



Åh det låter ju som en superplan ;)

2009-09-16 @ 16:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0