igår, idag och imorgon

Igår var en väldigt trevlig dag. Efter dagiset åkte jag in till Akkurat där jag mötte upp Adde, Linda, Camilla & Simon. Efter Nacho con carne, öl, rosé, Irish coffee och en himla massa skitsnack drog vi oss vidare för att dansa.. Vi mellanlandade på en liten pub (med mjölkakossatvål..?) o gick sedan in på 54 för att det låg så sjukt bra till just då. Camilla (den lycklige saten som fick stanna kvar på Panalpina) tog tåget hem o vi andra (olyckliga arbetslösa) fortsatte med skitsnacket ett tag till tills Simon ville ha fyllemos o lilla jag var tvungen att tänka på refrängen.
Vi måste styra upp något snart igen mina kära vänner!

Det där med refrängen var just för att jag skulle jobba på dagiset idag igen. Men tro inte att jag kom dit bakis o stank sprit.. nej nej nej nej nej! Det var värt att ta det lugnt med drickan.. Ungarna är så goa.
Efter jobbet mötte jag upp Carro vid Campino där vi hämtade upp mat. Vi åkte sedan hem till henne o Theo där vi åt, kollade idol, svullade godis o kollade film (eller aa jag sov mest, som vanligt, haha). Theo (världens bästa) körde sedan hem mig även fast jag protesterade o sa att jag kunde gå den korta biten. Tack!

Imorgon är det derby som gäller. Vi möter Skånela i en träningsmatch kl. 14:00 i Kolstahallen.
På söndag är det nästan derby igen då vi möter Bollstanäs från Upplandsväsby. Efter matchen har vi även en träning så det blir handboll för hela slanten denna helg. Skojsigt skojsigt. Synd bara att det krockade med Mattes vistelse i Stockholm....


Näää nu känns det som att mina tänder håller på att fräta bort av allt godis jag tryckt i mig ikväll. Jag måste borsta tänderna o sedan hoppa i säng. God naatt!

Nämnde jag förresten att chefen ringde o berättade om en ledig tjänst på Panalpina... Jag tror inte att jag är intresserad.

Kommentarer
Postat av: Linda

Mmmm, vi är såå olyckliga som inte får jobba där:-) Lycka till imorgon!

2009-09-12 @ 20:35:43
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0