Ledig

Igår kväll fick jag svar på varför den lille hade varit så trasslig de senaste dagarna.. Han var ju sjuk stackarn.. Det kan inte vara lätt att må dåligt o inte kunna berätta det.. Han spydde när han skulle sova så idag fick han vara hemma från skolan..
Inget ont som inte har något gott med sig.. Jag fick ju då vara ledig idag :) Så jag har städat, lekt med Jenny, varit på Systemet och packat lite grann. Imorgon drar ju Jag, Becka & Elin till Linn i Göteborg :D Wohooow vad kul det ska bli. O skönt att komma bort lite!

Nu ska jag träffa Jenny (http://cashorcredit.blogg.se) igen. Hon (eller aa.. snarare hennes pappa) ska bjuda på middag o sen ska vi kolla Idol. Sen tar jag nog en sväng förbi solariumet på vägen hem :)



Hare gött så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0