Precis som igår

har denna arbetsdag varit minst sagt ansträngande.. Ett tag funderade jag på att ge upp.. Men självklart gjorde jag inte det.
Spännande utmaning.. Jotack!  Men när han är klar med sitt testande o när han har förstått att det är jag som bestämmer så kommer det nog gå bra. Han är ju trots allt en glad, härlig pojke.

Och jag fick ju faktiskt skratta två gånger idag..

På morgonsamlingen ekade ett pruttljud i klassrummet..
En av pojkarna var snabb på att reagera..
- "Det däär känner jag igen. Det var den där bruttan som pruttade nu igen... Åååhh"


På teckenspråkslektionen höll fröken upp en docka med klänning och frågade en av pojkarna om hans mamma hade en klänning. Hon fick ett snabbt och högljutt svar..
- "Din mamma, din mamma"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0