Bra start

Känner mig bättre idag.

Eftersom att jag legat i sängen sen i söndags så har det hunnit blivit ganska så stökigt här på nedervåningen... Saattee hela förmiddagen har gått åt till att städa o tvätta. Massa skojsigt! Men det är ändå regnigt o grått ute så där vill man ju inte vara. O jag är inte tillräckligt frisk för att åka till gymmet och att ligga ner och kolla på film/TV är det sista jag vill göra efter dem här dagarna....

Tror jag tar en sväng till affären och handlar lite bakingredienser :)
För på söndag ska alla au pairer och våra familjer träffas hemma hos Lisa för julmys. Vi måste då ha med oss någonting vi bakat och som är typiskt för vårt hemland på julen. Jag tror jag ska ta med mig knäck. Kanske att jag försöker mig på att göra lussebullar också. Måste öva lite och se vad som blir bäst.

Önska mig lycka till! Ciao

Kommentarer
Postat av: Jonna

Helt klart lussebullar :)

2010-12-01 @ 20:23:49
Postat av: Fisen

Hittade ingen saffran :(

Gör nytt försök imorgon. Fast jag är inte så förtjust i lussebullar. Men det är kul att baka o om man har tur så kanske någon annan gillar det.

2010-12-02 @ 03:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0