Juldagen

Efter morgonens julklappsöppning och brunchen med barnens mamma, morbror, morfar & Regina var det dags att förbereda julmiddagen.
Det tog ett par timmar eftersom att det först var en stor stek som skulle in i ugnen o sen en stor gås.
Massa gott var det iaf.
Sill och gravlax med hovmästarsås hade vi också :)
Vid sju-tiden kom Davids bror över med sin familj.
Min vän Christine och Davids vän från Thailand som jag inte kommer ihåg vad han heter var här också.

Efter mycket om och men kom sen Marina (+2) o hämtade upp mig vid elva-tiden. Utelivet var ganska dött men det blev en ganska intressant pubrunda :P

Christine & en del av maten
Barnbordet
Vuxenbordet
Jag & Christine (tomteörhängena var på)
BB-Den traditionella tequilan
Pour house-Haha
Pigs Eye Pub-Biljard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0