Ragga sovplats i Seattle

Jag har nämnt Britt i Seattle förut.. En svensk dam som är gift med John som är norrman. John var också professor en gång i tiden och jag tror att David och han jobbade ihop ett tag. Fast han är några snäpp värre, tydligen känd i den där branschen.. Men iaf..
David sa här om dagen att jag bör ringa o prata med Britt. Jag fattade inte varför och hade just då ingen lust med det.. Imorse tog han upp ämnet igen.. Och nu vet jag varför..
Han vill att jag ska smöra in mig hos Britt så att hon erbjuder sig att jag kan bo i deras hus när vi åker till Seattle i Juni.. Så han inte behöver betala hotell för mig. Hahah.
David o grabbarna kommer bo hos Poapoa (mamma/farmor) men hon bor väldigt litet så jag får inte plats.
Men schysst liksom! Om han inte vill betala hotell för mig så får väl han fråga sin vän om jag kan få bo där..?!
Meeeen visst jag kan slå Britt en signal. Hon är massa mysig.
Nu måste jag hämta grabbarna. Puss hej

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHAHAHA seeeeriööst?? Roligaste idag! Känns ju lite som det är HANS problem om du inte kan följa med . . HAHA FOLK säger jag! Misssss youuu, kom hit, och jag ska hälsa på dig snart!

2010-12-03 @ 04:36:21
URL: http://annamariathereseb.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha eller hur. Han mååste ju inte ta med mig.. Men då får han ta hand om grabbarna själv i typ 4 veckor..

Fast han vet att jag jättegärna vill åka så det handlar nog mest om det. Och om jag kommer bo där vill han kanske att jag ska lära känna dem innan.. Men det var inte så han la upp det.. utan bara att det skulle vara nice om han slapp betala hotell..

Aja det blir nog bra. Han är snäll som tar med mig. 4 veckor hemma själv med poolen skulle iofs inte heller vara så pjåkigt ;P

Men jag har ett halvår på mig att smöra in mig riktigt ordentligt. Om jag nu inte viill bo på hotell i typ två veckor.. eller hur lång tid vi nu ska vara där.. Sen åker vi ner till hans syster i san francisco o hon har tydligen ett stort hus som vi alla får plats i.



Miiiiss u toooooooo! Jaa om jag ändå kunde göra deeet. Vet inte vilken helg som är min lediga helg i december än.. Och jaa du får komma hit nån helg :D

2010-12-03 @ 05:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0