Fredag Lördag Söndag

Denna helgen har jag hängt med Marina. Massa mys!
När jag slutade runt 8-tiden i fredags åkte jag till Marina o kollade 8 mile o snackade skit. Var tvungen att åka hem relativt tidigt eftersom att jag började jobba 8.30 i lördags. Vi åkte o köpte lite mer juldekorationer o sen klädde vi granen o satte upp ljusslingor. Fiint!


Runt 4 kom Davids jobbarkompis Sonya över med sin familj. Bebisen var ju söt iaf.. O pappan var väl trevlig.. Vad hon hade för problem har jag ingen aning om.. O varför deras andra unge skrek hela tiden o inte ens ville hälsa på mig har jag inte heller någon aning om.. Visade sig sen att dem var greker.. Just sayin'...

Men när jag äntligen kände att det var okej att smita från bordet o jag kom till mina pinglor Megan o Marina så kändes det bättre. Iaf efter ett tag när jag svurit färdigt över att jag glömt allt smink hemma....

Efter lugn (...) förning hos Megan tog vi bullen till Black Bear. Ännu en bra kväll men vem är den där crybabyn??
Efter att vi betalat taxichauffören för lite pengar o skyllt på att vi var från Sverige så sov jag hemma hos Marina. Som en gris till elva tiden. YES ingen soffa denna helgen :D

I går kollade vi film, grisade nutella, chips, popcorn och godis o hejade på okända (iaf för mig) lag i football. Sakta sakta börjar jag förstå sporten. Jag vill också spela!!
Vi glömde att tända tre ljus för tredje advent.. Men vi hade det mysigt iaf.

Denna låten sjöng vi hela dagen igår.
Inga bekymmer, man är lycklig var dag.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0