Långhelg

Fredagen var lugn och spenderades hemma hos mamma o Lasse med god mat och Lets dance. Bra start på helgen och bra uppladdningen inför lördagen.

I lördags kom girlsen (Jonna, Vicky, Elin, Blerra & Becka) över. Vi slängde ihop lite klyftpotatis med rotfrukter och kycklingfilé. Alltid lika gott och omöjligt att misslyckas med.
Vi tittade sedan på första deltävligen av Melodifestivalen och Jonna hade pysslat ihop ett jättefint poängsystem. Det var ju ingen av artisterna som imponerade men när poängen var räknade vann Ola.
Efter melodifestivalen väntade en 20 årsfest i Steninge. Det var Frasse som skulle firas. Efter en snabbvisit där skjutsade Vicky in mig o Becka till huvudstaden för att shäjka äs. Tack Vicky vår älskade chaufför!
Vi gled in på Amba o dansade loss o träffade trevligt folk fram tills en vakt kom o sa att dem faktiskt skulle stänga. Whoops klockan var redan fyra o vi hade inte ens märkt att vi nästan var själva kvar på stället. Lyckad kväll or what?

Söndagsångesten var dock inte lika lyckad.. Särskilt inte när jag var tvungen att ställa klockan på 05:50 för att vara hos tandläkaren 07:10. FY!
När jag hade varit hos tandläkaren o var 1415 kr fattigare fick jag iaf veta att jag var ledig resten av dagen. Helt ok nyheter!
Så idag har jag tvättat, städat, spacklat igen hålen i hallen, fått upp lampan i vardagsrummet och pluggat lite teori. O snart ska jag iväg på handbollsträning. Ibland är man faktiskt lite duktig.




(skärp dig Fisen o håll dig till planen.....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0