vaaarfööör

är jag megaförkyld igen???
Människorna på bion igår måste trott att jag tyckte att Avatar var jättesorglig när jag satt där med mina näsdukar.
Visst, man fick väl en tår i ögat någon gång men värre än så var det inte. Inte när man jämför med hur jag kan gråta till filmer.
Jag tycker filmen var helt okej, trots att jag inte gillar science fiction. Lite spännande med 3D också. Den var dock lite väl lång o man fick plastsmak i arslet. Jaa plastsmak.. Man hade ju lika tur som vanligt o fick sveriges längsta man framför sig.. Men vi satt längst bak så Elin sprang o hämtade plastpallar som vi la på stolen för att komma upp lite.

Ikväll är det melodifestivalen deltävling 2. Denna afton är det Elins tur att vara värdinna så snart ska vi alla bege oss till Knivsta. Planen var att vi skulle ut i Uppsala efteråt (jaa o efter skitskyttet..) men med min förkylning får jag stanna hemma :( får tagga inför utgången i Bålsta nästa helg istället när det är Jonna som är värdinna ;)

Simma lugnt ikväll mina vänner!







Love me or hate me but don't let it be..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0