dubbelt upp

Det blev en tvådagars i helgen. Spontana vänner är underbart att ha! ♥

I fredags blev det middag hemma hos mamsen o Lasse. Lasses dotter från Lund kom upp o joinade oss också. Trevligt trevligt. Efter middagen blev jag upphämtad av Elin o vi for till Fresta för förfekke. När vi kände oss lagom uppvärmda skjutsade Vicky in oss till huvudstaden. Jag, Linn, Becka & Elin entrade Amba som drottningar. Vid halv fyra tiden drog sig Fresta-flickorna hemåt men jag o Elin gick vidare till Hells. Efter ungefär en timme kände vi oss nöjda o redo för att åka hem. Utanför mötte vi "Storåsnan" som bjöd på kebabtallrik och taxi hem. Tackar!

I lördags när jag o Elin myst färdigt i sängen o ätit fiskpinnar med makaroner och remouladsås drog vi oss till Stinsen för shopping. Jag unnade mig ett par skor, en tunika, en klocka och en skinnjacka. Jag hämtade även min kamera som varit på lagning. Får se hur länge den håller den här gången...

Efter shoppingen var det födelsedagsmiddag och melodifestivalfinalen hemma hos Becka i Fresta. Eftersom att Vicky var snäll o körde oss i fredags var det Elins tur att leka chaufför. Jag åkte med för att göra henne sällskap på vägen hem o för att vara DJ. Vicky hade skrapat ihop en himla massa härliga låtar som vi lyssnade på så att bilen höll på att sprängas. Även fast man var ganska sliten kunde man inte låta bli att bli lite taggad när man sjöng med i låtarna tillsammans med pinglorna i baksätet. När vi släppt av Vicky, Sanna och Carro tänkte jag först att det skulle bli skönt att krypa ner i sängen.. Men efter ett par kvarter sa jag till Elin "Ska vi inte parkera bilen o smita in ett tag vi också?" "Jooo" svarade Elin. O det var precis vad vi gjorde. "Ett litet tag" blev till halv fyra o jag tror inte att vi satt ner en enda gång. Dansa nykter funkar ju faktiskt riktigt bra bara det är bra musik o man har bra sällskap. Varför köpa ett dyrt gymkort när man kan gå på krogen o dansa hela natten? Jag var helt sluut i benen när vi åkte hem.



Dina ögon.. Jag finner inga ord
Synd att allt dem utstrålar är falskt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0