helvete helvete helveteeeeee

Ipoden borta.. Likaså dem dunderbra hörlurarna som satt i den. JÄVLA SKIT!!!
Tappade den mellan sätet och dörren i mammas bil när vi var påväg till Elgiganten igår. Jag lyckades inte lirka upp den utan tänkte att jag fick ta den sen när jag skulle gå ur bilen.. Men kom jag ihåg att göra det?? NEJ, utan den föll antagligen ner i snön när jag öppnade dörren. O antagligen ligger den kvar där eller så var det nån jävel som hittade den o vägrade att lämna in den i kassan på elgiganten. SUCK!
Det var ju ingen supermodell eller så men den var rosa o fin o dög alldeles utmärkt till mig.

Ipoden är borttappad, TVn är paj, kameran är paj och mobilen är från stenåldern. Vad ska man prioritera???


Åååhhhhh, ARG! Jävla ilandsproblem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0