"Om man ska ta en springnota får man väl fan se till att springa också!!"

Fredagskvällen har spenderats i huvudstaden med Elin & Becka.

Uteserveringarna var proppade men till sist lyckades vi hitta ett bord att slå oss ned vid i Gammelstan (som jag sa när jag var liten). Vi beställde in varsin pasta och under tiden vi väntade blev vi underhållna av ett gäng fulla karlar som blev utkastade från restaurangen och en annan som försökte ta springnota. Eller han försökte nog snarare införa ett nytt sätt att skippa notan.. Gålångsamtochlåtsassomingenting. Han hade inte riktigt förutsättningarna och fysiken för att köra springnota.. Servitrisen kom ifatt honom ganska lätt och han fick hala fram kontokortet med svansen mellan benen. PINIT!

Efter middagen tog vi en promenad till söder för att smälta maten och sen gick vi tillbaks till Gamla stan för att äta glass. Ben & Jerry's! ♥

Under kvällen försökte vi komma på vad vi vill göra vecka 26 då vi alla tagit ledigt.. Som tur var var vi alla inne på samma spår men vi hade lite svårt att bestämma oss. Det låter som att det blir en sväng till Öland och Halmstad iaf.


Elin&Becka

Vitlöksbröd ♥

Ja, jag ser redan mätt ut jag vet.
Nej, båda är inte mina. Ena är Beckas.


Efter glassätningen hör vi plötsligt hög musik en bit bort. Becka är ganska snabb att säga att vi måste gå dit o "se vad dem håller på med"... Efter bara några sekunder förstår vi att det är den vinglande gubben som kommer mot oss som har en bergsprängare på axeln som låter.. Det var kvällens party.. O inte en droppe alkohol, heja vita veckan :)

Tack mina sköna för en mysig kväll! Puss&kram


Kommentarer
Postat av: B

Synd att ingen fråga mig...

2010-05-23 @ 23:04:33
Postat av: Fisen

Flåt :(

2010-05-26 @ 21:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0