söndagsångest på en torsdag

Men en jobbdag ska man väl klara av så är det helg sen :)

Lite sliten idag efter gårdagens bravader..
Efter jobbet hämtade Jessica upp mig o vi åkte till Linn på Telefonplan. Där väntade hon och Sanna med kycklingsallad klar på bordet. Perfekt. Efter lite käk och vin drog vi oss in mot stan för drinkbjudning på Amba. Det var Full moon party tema så det bjöds på buckets, lite skoj. Planen var att vi skulle gå vidare till Magenta men vi blev kvar på Amba o jag träffade grabbarna grus, också lite skoj.

O idag har Linn slingat och klippt mitt hår, mucho snyggt!


"Är man fattig får man åka tunnelbana"

Hehe

Det bjöds på lite annat också

Men dem var inte lika glada över att se mig??

Eller joo det kanske dem var.. Så glada så att dem inte ens kunde stå stilla..


Nä nu ska jag gå o lägga mig o kolla på Sex and the city. Lånade säsong 5 av Linn :)
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0