vår ♥♥♥

Våren för inte bara med sig ljusare kvällar och doftande blommor utan även gemenskap och spontanitet.

Efter kvartsfinalen i hockeyVM hos mamsen tog jag och Becks en lång härlig prommis. Jag gick sedan till Sätunaparken där Carro, Stina, Robin, Kim, Theo och Tobbe spelade kubb. Jag var spyless på kubb förra sommaren.. (och är fortfarande lite grann) men satan va härligt att man kan spela igen!
När Carro, Robin och Tobbe vunnit tack vare Carro så gick vi till Corner där Jessica och Sanna satt o hinkade vin på uteserveringen. Uteserveeeering, myyys! Men jag har ju vit vecka så jag drack inget :)





På promenixen stötte vi på en gräsligt ful bagge



Hurtbulle!!



Förloorarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0