ÅÄÖÅÄÖÅÄÖÅÄÖÅÄÖÅÄÖ

WOHOOOOW internet funkar på min dator!!! Nu måste jag bara börja vänja mig vid det svenska tangentbordet igen..
Meen det trådlösa funkar inte av nån anledning så jag måste ändå lämna in datorn :(

Killen från Comcast jobbade hårt för att få det att fungera men tyvärr..
David hade tydligen inte nämnt att han ville ha det trådlösa internet installerat. Killen fran Comcast berättade att det kostade $150 så det kanske var därför.. Men han fixade det gratis plus att han satt en extra halvtimme för att försöka fixa min dator.. Schysst kille ;)

Nu funkar TVn också :D och dessvärre hemtelefonen.. Bara massa försäljare och reklamgrejer som ringer hela tiden. Svarar aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0