Ännu en bra helg

I fredags blev det hamburgare pa Red Robin. Bästaste bästaste burgarna!!
Och sen Wii-kväll hemma hos James.




Jag korde dit o Caroline hade bilen hos mig sa vi fick noja oss med vatten


I lordags tankade jag upp bilen, slog pa GPSen o drog till min solstrale Therese i Stamford.
Det borjade med att jag korde fel har i West Hartford.. Haha! Men sen gick det perfekt.
Kom fram vid tolv. Vi tog da en svang till mallet dar vi at lunch o jag shoppade en klanning infor kvallen.
Middag at vi med Thereses hostfamily och alla deras gaster. Tror det var nagra slags slaktingar.. Dem stallde sa mycket fragor sa man hann inte fraga nat sjalv. haha. Skona manniskor!
Vi tog sen taget vid atta tiden o forfekkade med kusinen i hans lagenhet. Han hade tankt ha en lugn hemmakvall.. Men det andrade vi pa ganska fort ;)
Vet inte vad stallet hette som vi var pa men kusinen kande nan sa vi var VIP hela kvallen. Jakla nice.
Mina nya skyhoga skor killed me sa nar vi skulle hamta fyllekak var jag tvungen att ga i min strumpor.. Jupp sa kan det ga. Nar vi tryckt i oss hur mycket mat som helst (och en halv ketchupflaska) blev det till att slagga pa soffan igen..
Igar turistade vi lite i NYC.. Mysigt vader for en promenad o picknick i Central park.


Var franska van Marine kom ocksa.


O tog med sig sin franske van.


Snart ar det jul



Central park ♥


LOVE


Testade the subway for forsta gangen. Ser dock inte sa entusiastisk ut.. haha

Sen var tanken att jag skulle forsoka aka hem innan det borjade bli morkt.. Men det var typ kolsvart vid femtiden nar jag borjade rulla hemat. Men det gick bra att aka hem ocksa.
Gjorde bara av med 3 "bensinpluppar" vilket ar typ $15 (knappt 100 kr) fram och tillbaks. Sa jakla bra.


Nar jag kom hem var det bara att sla sig ner o middagen var fardig :)

Flaskan med ginger dressing ni ser ar forovrigt min nya favvo! Saa mumsigt till salladen. Ater det till lunch varje dag.

Puss heej leverpastej (fyy vad jag saknar leverpastej...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0