Black Bear

Lordagens utgang var riktigt skoj.

Megan kom hem till mig som jag namnde sist. Hon ar en au pair fran Sydafrika. Harlig tjej!
Lite senare kom aven Caroline, en svensk au pair. Efter att vi smyckat min gata med gatumalning tog vi en taxi till down town Hartford. Vi gick till Black Bear o dansade till dem stangde. Sa hemskt nar dem tander alla lampor nar det ar dags att ga. haha.
Aven en tjej fran Colombia (tror jag att det var) anslot o hon drog sen med oss pa "efterfest".
"The whole soccer team is there, we have to go!!"
Yeah right.. 4 grabbar var det dar. Varav en sov och ingen musik hade dem att bjuda pa. haha. Men det var anda ratt trevligt. Svedka sprit hade dem iaf o dem trodde inte pa oss nar vi sa att vi inte hade det i Sverige.
Ooch sa blev det att sova pa soffan igen.. Sondag-enda dagen jag kan sova ut. Aldrig hant.


Fint!


Caroline & Megan


Caroline & Jag


The Black Bear & Jag ;)


Captain Morgan var dar ocksa. Han stod pa bardisken o kastade ut mossor och t-shirts


"afterparty"

I sondags blev det bakiskak pa Friendly's och sen hade David nagra vanner over pa middag. Inte exakt vad jag kande for men det var bara att sitta dar fint o svara pa alla tusen fragor.
Alla vuxna (utom jag) drack vin.. Minst tre glas var.. Anda var det 2 bilar som korde harifran efter middagen (med barn i)..
Mennee jaa det verkar vara sa man gor har i Amerikat. Inte jag dock!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Kul ni haft!!! JAG VILL OCKSÅ HA EN SÅN DÄR MÖSSA!!!!!!!!!!! :)))))

Dubbelmoralens land USA...inte höja rösten åt barnen, men kör gärna bil full med dom i....SORGLIGT!!!

Puss på re snuttan & tack för att du inte kör med alkohol i kroppen!!! LAVJOOOOOOOOO!!!!!!!!

2010-11-16 @ 15:08:14
Postat av: Fison

Jaaa det var kuligt.

Hihihi ;) faaru intee.

Skojja inte. Jakla dubbelmoral.

Puuss mamiii. Love uuuu <3 <3 <3

2010-11-16 @ 17:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0