Fetto

Fick nedan mail fran mitt underbara gym idag:

"Josefin,
Your enthusiasm for exercise is wonderful and habit forming.
Ask and We Will Answer
Our passion is health and fitness. Our business is helping you achieve your fitness goals. When you have questions about your workout or our services, ask us. There is no question too hard, no request too big. We want to see you often; we want to see you succeeding. And we want your reasons for joining to be fulfilled.
"
 

Anda vager jag mer an nagonsin....  Vad ar det har for jakla land egentligen? Man blir fet bara av att titta pa en brownie.

Faast om det nagon gang ar ok att ga upp nagra kilon sa ar det om man bor i USA eller ar.. Visst?


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för ditt söta kommentar men jag dööör, seriöst, hur lyckades jag bli såhär tjock? HAHA kommer du ihåg på flygplanet när jag sa att min mardröm var att åka hit och bli fet? HAHA Kul jul. Iofs lyckades jag väl lägga på mig hälften innan jag kom hit men ändå.



ÅÅH, du är så duktigt! Jag ha värdens chokladsug för tillfället, ge mig cookies and cream, haha! Men jaa nu kör vi snygging, hej beach 11! HAHA älska att du kallar bodyshapern tantvarning ;) PUSS

2010-11-11 @ 03:34:08
URL: http://annamariathereseb.blogg.se/
Postat av: Jag

Meennee du ar absolut inte tjock! Tank pa att vi ar i amerikat.. Tjock har en helt annan innebord har ;) Du ar bara nagra kilo tyngre an vad du ar van vid. Precis som jag. Men det ska vi ju fixa till ;)



Hahah men det ar ju som hoga tanttrosor med ben.. Fast det ar ju inte trosor utan mer som shorts som drar in magen :D



PUUSS

2010-11-12 @ 01:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0