Halloween

Det blev the haunted graveyard i fredags. Det var coolt. Pakostat och bra anordnat. Men jag ar inte sa radd for sannadar grejer. Nar man ar beredd pa att bli skramd sa blir man ju inte radd pa riktigt. Tva av de andra tjejerna skrek dock hela vagen :P ca 45 min. Nar en doing kom springande mot oss med en hogljudd motorsag blev jag daremot lite radd o skrek.. O ett par andra ganger nar helt ovantade saker poppade upp eller kom flygande.




Det var svart att urskilja om det var dockor eller manniskor.. Helt plotsligt var det nan som skrek i ens ora.


Han sprang efter oss.. Men dem fick inte rora en


Mysiga koket


Det var bade inomhus och utomhus


Signs


Mysiga badrummet


Vem ar han som Sula (till vanster) petar i nasan?? :S


I lordags blev det halloween party hos "geeken".










Sondag.. Enda dagen i veckan jag kan sova ut.. O da far jag sova i den dar fotoljen.. Det blev en rejal nap nar jag kom hem innan trick or treat.

Nar man ska pa fest hos en geek tanker man iaf att han bor ha en riktigt schysst stereo eller iaf en riktigt schysst dator med hogtalare.. Joviiisst hade han en dator (laptop) men extra hogtalare? Neeej. Sa ni kan ju tanka er hur mycket musik man horde nar ca 40 tjejer sprang runt o skrek.. O forresten.. Bland de 40 tjejerna fanns 3 grabbar.. San jakla bra mix. Men precis vad jag hade forvantat mig. Jag o mina svenska brudar stod inte ut sa vi drog till en bar/club 15 min innan dem stangde for att ragga killar till festen, hahaha. Vi lyckades inge bra. Inte en enda heting. Bara en bla Avatar manniska som forsokte ragga upp mig.
Men en hockeyspelare och en sjoman som en av killarna pa festen kande hangde med. Hockeyspelaren blev pa en gang valdigt fast vid den sjuukt fulla danskan. Jaa nog allt kan dem dricka i Danmark.. Herregud.
Langre in mot smatimmarna nar han ville ta med henne hem deckade hon pa golvet men han ville inte ge upp. Han blev lite fornarmad nar jag sa att han inte skulle fa nat inatt, att han kunde ga hem sjalv.
Sjomannen fick med sig den australienska sjokvinnan hem. Utan skor. Hahaha.
Kanske inte den basta halloweenfesten men anda helt ok.


Igar vid sextiden var det dax for trick or treat. Gray drog pa sig sin ninja-kostym, Jules sin iron man-kostym o jag min dartboard-kostym. Nagra av grabbarnas kompisar kom med sina mammor o vi gick alla tillsammans. Eller aa ungarna sprang fran hus till hus o fyllde sina hinkar med godis o vi forsokte hanga pa.
Det var riktigt mysigt. Det var barn och foraldrar over hela gatan o alla i husen (det ar alltid nan som maste stanna hemma oppna dorren) stod vid ytterdorren beredda pa att barn skulle plinga pa o stracka fram sin pase/hink o saga trick or treat.
Hoppas att traditionen blir storre i Sverige ocksa!


Det finns alldeles for mycket godsaker inom den narmsta radarn just nu. Fan ocksa! Nu fare bli gymmet. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0