helg nr.7

Bra helg!

Fredag ar min favvodag. I fredags blev dagen annu battre nar jag fick prata med mina fina morforaldrar.
Dem har full koll pa vart jag bor, vad som finns nara mig och vad jag har for vader. Ni ar bast! ♥





I fredags kom David hem tidigt och tog med mig, grabbarna och Christine till en vietnamesisk restaurang. Det var faktiskt riktigt gott!
Fredagskvallen spenderades sen i Plainville med Christine & Julia.
Vi at efterratt pa Applebee's och sen kollade vi pa Paranormal activity 2. Jag var beredd pa att nastan do av radsla men filmen var lite av en besvikelse. Visst blev man lite radd nan gang men neej den var inge bra.
Biograften daremot var haftig. Jattestort vare om man jamfor med var lilla biosalong har i WH. O min favvo Rigoletto i Stockholm har inte heller mkt att komma med jamfort med biograften i Plainville :P





Mitt 9 timmars pass i lordagas bestod av spinning och IKEA. Jakla bra jobb man har :)
Sen lagade vi svensk mat hemma hos Julia o "kollade pa film" (alla somnade). Hahah!


Forratt


Kottbullar


Mos


Jag, Julia, Laura, Christine & Caroline
50/50
Jag & Julia svenskor
Laura & Christine tyskor
Caroline halvsvenk och halvtysk


Diska


Nu ska jag till mallet. Smell u later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0