Jag luktar gott


Kommentarer
Postat av: linn

på den första ser det ut som ett popcorn så jag trodde du hade köpt nån fashion usa kräm ;) haha sen såg jag! har fått lite brev till dig som jag ska lämna hos din mor, jag får dom men så glömmer jag så du får ha i tanke om du väntar något speciellt :D fast det borde det ju inte vara :) massa snöö här! skype date någon dag tycker jag, är aldrig inne samtidigt som dig bara ! morr. :)



lots of love, smack!

2010-11-10 @ 13:16:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Fisen

Ga runt o lukta popcorn? Naa fyy. hahaha

Det ar sakert inge viktigt iaf :) Det bor racka om du lamnar det en gang i manaden eller sa. O tack for att du gor det! <3

Maassa sno tillomed? Ojda gjort nagra snoanglar an? ;)

Jaa det far vi se till o fixa!

Loooove

2010-11-10 @ 16:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0