Kalkondagen

var riktigt trevlig.

Dagen borjade med att jag fick sovmorgon till kl.10. Saa underbart! Jag vaknade faktiskt lite innan 10 sa jag slog pa TVn o kikade lite pa Macy's Thanksgiving day parade. Hade varit ratt maffigt att se live.



Efter att jag blivit serverad frulle tog jag grabbarna till lekparken sa dem fick springa av sig lite. Vid tva-tiden akte vi till David's bror Tim.
Det forsta jag blev erbjuden var Cosmopolitan. Ja tack! (2.30pm) Bra start.. O jag vet inte om Tims frus bror ville supa mig under bordet men jag hann knappt dricka upp innan han var dar igen o fyllde pa. Men glaset var litet sa det var lugnt. Det blev sen middag med kalkon, potatismos, sotpotatispaj med marshmallows (?!), pumpagucka, stuffing o allt mojligt konstigt.. Men gott!
Och vilken efterratt.. Jag sprack nastan pa riktigt! Magen ar riktigt uttanjd o harlig idag.. Sitter o ater HARIBO colaflaskor for tillfallet :D


Lingonsylten i sverigeskalen fick folja med!


Turkeyyyyy!


Dessert


Julian var finkladd


Nastan hela skaran


Jag & flamman fran match.com. Ganska skon faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

:))) Tims frus man?? E inte det Tim?! Du e rolig du!! Men hallå vem e silikonbruttan...David´s nya eller!!! :))) LAVJOOOO!!! Puss & kramkalas...Olle i semi...han rockade fett ikväll!!!! <3 <3 <3

2010-11-26 @ 23:20:23
Postat av: Me

Woops. Korrigerat!! :P



Naa nan gammal flamma. Dem har inte setts pa typ 2 ar sa jag vet inte varfor hon kom helt plotsligt =/



Wohoow, Olle <3 trodde inte han skulle ga sa langt.

Pusskram

2010-11-30 @ 21:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0