Mardröm

Jag dromde inatt att jag blev skjuten i halsen.. Mannen med gevaret forsokte aven ge sig pa min kare bror Billy men jag tror jag hann radda honom innan jag vaknade. Hemska drom.

Meen..
Precis som alla andra morgnar nar jag kommer ner till koket sa fragade David mig imorse om jag hade sovit bra. Jag svarade att jag faktiskt inte hade sovit sa bra o berattade om min drom. Han sprang da ivag o kom tillbaks efter ett tag.. Med en dreamcatcher.. Haha saa sot! Sa nu behover jag inte vara orolig for att dromma mer mardrommar.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag måste bara några såna där....skulle behöva hänga upp i varenda fönster...har varit på tok för mycket demondrömmar på sista tiden....så att jag varit rädd i mott igenet hus....så nästa gång jag ser en ska jag köpa en!!!! Sov sött nu när allt hamnar i "nätet"!!!! LOVE YOU!!!!!!!!!! Puss o kramkalas!!!

2010-11-04 @ 18:58:09
Postat av: Fia

Jaa det later som att du behover en lilla mamsen!

Hur gick det for Kaizen??



God naaaatt <3

2010-11-05 @ 00:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0