Red Wagon Food Drive

Idag hade pojkarnas skola den arliga Red wagon food drive.
Under ca tva veckor har alla barnen haft mojlighet att ta med sig mat till skolan for att ge till dem fattiga. Idag var det dags att transportera all mat.


Grona karror fick ocksa folja med. En himla massa mat hade dem samlat ihop. Sa fint.


4-5 polisbilar foljde dem hela vagen


Julians klass med larare och foraldrar



Jag kanske redan har berattat att det ibland ringer folk till min mobil o fragar efter Arnold...
Det har iaf hant typ 10 ganger.. Ganska irriterande.. MEN idag maste jag verkligen tacka den kvinna som sokte Arnold. Hon ringde namligen o vackte mig sa att jag inte forsov mig!!
Jag tog en liten powernap efter min langpromenad o hade stallt klockan for sakerhetsskull men den verkade inte vilja ringa.. Hade hon inte ringt en halvtimme innan jag behovde hamta pojkarna hade det kunnat gatt illa idag.. Tack okanda kvinna o hoppas du fick tag pa din Arnold.


Kommentarer
Postat av: theresenfesen

HAHA, nee jag ska inte åka till nåt hem. Hade en tillfällig svacka men den är borta nu efter en timma på löpbanet och lite tankar på helgen när man får träffa dig sööötis! Kom att tänka på att jag faktiskt måste komma och hälsa på dig i WH också! :D Jaa vi ska spana som tusan (har dock inga stora förhoppningar) höhö! Fläsket sitter kvar där det satt innan dock, jippie! hahah

2010-11-11 @ 03:37:55
URL: http://annamariathereseb.blogg.se/
Postat av: Fisen

Goooood! :D

En timme pa lopbandet, bra dar!!

Det tycker jag verkligen att du ska goora. Maste introducera dig for Marshalls. O da ska jag lara dig att shoppa ;) Och jaa det ar val typ det vi har har i WH, haha. Namen vi har faktiskt en klubb jattenara mig men jag har inte varit dar an.

Naa inte jag heller! Bara ett plus om man rakar se en snygging :P

2010-11-11 @ 19:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0