The best hostdad ever

Idag var David orolig for att jag hade hemlangtan nar det var sa trakigt vader ute.. Han kom darfor hem 3 timmar tidigare for att laga mat (grillad svardfisk, jatte smarrigt) och ta pojkarna till simhallen.
Han fragar alltid hur jag mar och hur jag har det men alltid extra mycket nar det ar trakigt vader ute.. Hur omtanksamt ar inte det?

Graison brukar saga "you're the best au pair ever" (oftast nar han far titta pa tv i mitt rum). Jag passade darfor pa att saga till David att han var the best hostdad ever. (pa sms)
Han tackade o sa att han skulle jobba for att hora samma sak om 11 manader plus att jag fortjanar den allra basta vardfamiljen. Fin manniska det dar!


Kommentarer
Postat av: Therese

Naaaw, såå sööööt! Fick nästan en liten tår i ögat här borta :) Ses i helgen gullet!

2010-11-10 @ 04:08:29
URL: http://annamariathereseb.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken fin människa han verkar vara och det förtjänar du!



Såg att du kommenterat min blogg: träningen går bra. Skönt att vara igång. Och nä: skitfilm Paranormal activity 2 var. Trist.



Jag kom på en sak igår som jag undrar över: när är det Thanksgiving i USA? Det är mellan Halloween och jul va?

2010-11-10 @ 15:57:41
URL: http://lindakabilmanordqvist.blogg.se/
Postat av: Fiia

Therese: Hihi jaa han ar sot. Men dina paron verkar ju ocksa vara bra :) Jaa det gor vi min solstrale :D



Linda: Va kul. Tar du nagra klasser eller kor du sjalv? Jag gar pa spinning o sen kor lite styrka efterat.. Far se hur lange man tycker det ar kul :P

Thanksgiving ar den 25e :) ska bli intressant att se hur det funkar. Verkar dock inte som att min familj firar sadar jaattemycket.. Men jag har sagt att dem maste visa hur det funkar eftersom att vi inte har det i Sverige ;P



KRAM pa er!



2010-11-10 @ 16:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0