Tisdag

Idag hade jag och David lunchmote. Vi at pa en afghansk restaurang. Faktiskt riktigt smakligt!

Han visade mig den flersidiga utvarderingen han fatt pa grabbarnas utvecklingssamtal. Det ar ju heeelt galet att dem sitter o ger poang (1-3) pa 5-aringar =/
Laskunnighet, stavning, matte, socialt beteende och problemlosning ar nagra av de punkter som fanns pa Julians (7 ar) utvardering.
David berattade aven att dem sitter i samma klassrum o jobbar i flera timmar utan rast.. Stackars barn. Inte konstigt att han inte vill gora laxan nar han kommer hem..

Efter lunchen tog jag influensasprutan. Har tar dem den varje ar. Vilket trams!



Vi byggde en grotta i grabbarnas rum idag. Nar Gray skot Julian i ogat med pistolen han haller i var det inte roligt langre..

Nar David kom hem hade han kopt en GPS. Wohooow :D
Da blire till att ta bilen till min fina Therese i Stamford pa lordag. Niice!

Megatrott pga gas-kaoset inatt.. Skippade Starbucks. Nu blire film i sangen istallet.
Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0