Yale tour & football game

Yale turen leddes av en studen. Hon berattade allt mojligt om skolan o visade oss runt. Dessvarre fick vi bara se byggnaderna som inte alls sag ut som skolsalar eller studentlagenheter. Mycket finare. Biblioteket var den enda byggnaden vi fick ga in i. Det ar ju ganska forstaeligt att dem inte kan lata hela grupper klampa in hur som helst men anda. Det hade varit mycket roligare.
Universitetet var valdigt uppdelat och det fanns ingen riktig huvudingang.. Jag hade svart att utskilja vilka byggnader som tillhorde skolan. Lite forvirrande. Forhoppningsvis inte for dem som pluggar/bor dar men jag fattade ingenting. (kanske darfor jag inte pluggar pa Yale..)




Lyckoskon


Biblioteket


Dar skulle man ga..


Fotbollsmatchen var rolig. Skulle dock vara haftigare att ga pa en riktig proffsmatch. Har hort att det ar valdigt dyrt men jag kanske kostnar pa mig det nasta sasong.






Yale vann!! :)

Nu kom Megan. Nu blire partaj. Puss hej



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Heeeeeeej min älskade unge!!! <3 Tänk va mycket du får se & vara med om....jag blir alldeles lycklig av att se allt du gör.....tänk att det bara har gått kanppt ntvå månader och det känns som du har gjort jätte mycket!!! Tänk bara va mycket som är kvar!!! TOPPEN gumman!! Yale...va häftigt & va fint det ser ut att vara....Law school där vore väl nått va???! :))) Hoppas vi kan prata imorgon, vill höra allt om din helg!!!!!!!! LAVJOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! <3 <3 <3< 3< 3< PUSSAR & KRAMAR!!!! ;) Mami

2010-11-14 @ 23:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0