1 månad

10/20/2010 som man skriver det har i Amerikat..
En manad har jag varit har nu. Men det kanns faktiskt som jag varit har langre.. Typ en och en halv manad iaf :P





Det har saklart varit upp o ner men just nu forsoker jag bara koncentrera mig pa de positiva sakerna.
Efter jag laste mailet fran den andra familjen funderade jag mycket pa en rematch.. Men en av mina tyska vanner ar i en rematch just nu o det verkar inte sarskilt trevligt.. Allt ar sa ovisst o det kan lika garna bli att man kommer till en samre familj eller far aka hem. Far forsoka gora det basta av situationen helt enkelt :)

Jag firade 1 manad genom att skaffa ett medlemsskap pa stadens bibliotek. For att fa bli medlem maste man kunna bevisa att man bor i West Hartford. Jag tog med kuvertet som mamma skickade till mig. Dar star mitt namn och min nuvarande adress. Det var tydligen bevis nog. Jag hade aven med mig Meike och den nya svenska tjejen Julia.
Eftersom att jag bara ar halvvags i min Lee Child bok sa lanade jag istallet 3 DVD-filmer. Synd bara att jag inte har nagon DVD-spelare.. Jag far kolla pa datorn helt enkelt.



Juste.. Hittade firrar pa iParty igar ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0