Torsdag 7 Oktober

Grattis lillebror Hugo pa 7 arsdagen! Ledsen att jag inte kunde komma o fira din dag! Det far bli dubbelt upp nasta ar istallet!


Grattis aven till Blerris pa 21 arsdagen o Carro pa 22 arsdagen :)

Korningen idag var inget test.. Bara en korlektion. O det var nog tur att jag tog den for det ar lite grejer som ar annorlund jamfort med Sverige.
Men jaklar vad latt det ar att kora. Automat plus att man inte behover tanka vad skyltarna betyder.. Det star pa dem vad dem betyder (oftast).. Tex Wrong way, only right turn osv. Fast jag sag faktiskt en vajningsplikt-skylt har om dagen. En enda har jag sett. Annars ar det stoppskyltar overallt.
Nu kan det dock ta 6 veckor innan jag far en uppkorning.. Skiiiiit! Men om David fixar forsakringen nasta vecka (vilket ar dyrare om jag inte har nagot amerikanskt korkort) sa kan jag kora iaf. Men det ar bra att ta korkortet iaf. Det ar ju lite kul att ha ocksa :)


Jag behovde ju som sagt gummistovlar sa idag det blev en tripp till alskade:


Och jag inhandlade dessa stovlar:



Jag tog aven en svang forbi matbutiken for att kopa mayo till hamburgarna jag lagade till middag.
Mamsen nu ar du allt lite avis pa min Hellmann's burk va?!?! ;D

Imorgon kommer Davids bror med fru och barn pa middag. Ska bli spannande!
Sen blire NYC lordag till sondag. Wihooow :D

Ha en trevlig helg mina vanner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0