Bra helg!

 var grymt! Vantetiden var 40-50 min. Nar vi antligen fick varat bord bestallde jag in en Chocolate Tuxedo Cream Cheescake och Marina var duktig o bestallde in en stoor fantastisk sallad.

Chocolate Tuxedo Cream Cheescake= Layers of our fudge cake, chocolate cheescake, vanilla mascarpone mousse and chocolate. Och sa fick man gradde till. Mmm!

Proppmatta gled vi over till bion o sag The social network som hade premiar.



Helt ok film med en del riktigt roliga scener och repliker. Lite avsnoppat slut dock..


I lordags var det fotbollstraning, visning av gymmet, Ikea, utgang och sleepover.

Efter Julians fotbollstraning akte vi forbi gymmet for en rundvandring. Sjukt stort och fint vare! Langtar tills jag har bilen for mig sjalv sa jag kan ta mig dit! Jag kommer endast behova betala $19,90 i manaden o om jag vill ha fri tillgang till solariumen sa kostar det $10 i manaden. Galet billigt!

Jag trodde att det skulle vara kul att ga pa IKEA men jag fick faktiskt bara hemlangtan.. Kanske berodde pa att grabbarna var sjukt jobbiga i bilen pa vagen dit. Eller kanske for att jag inte pratat med mamsen pa flera dagar.. Men det var anda nice att ga runt dar o plocka precis vad jag ville ;P Det ar man ju inte van vid direkt.
Det blev ett litet skrivbord, en kontorstol, galgar, ramar, toalettborste, torkstallning & kottbullar.

Lordagskvallen med min forsta utgang blev lite problematisk.. Det ar inte alltid latt att vara en au pair. Det kravs mycket planering nar man inte bor sjalv o kan gora precis vad man vill. Alkohol ar ett ganska kansligt amne.. Men det slutade iaf med att vi forfestade i ett horn av ett garage. Forfesten varade i ca 20 sekunder da vi klunkade i oss varsin Smirnoff/Mojito.. Den andra flaskan gomde vi i BHn/vaskan o drack upp pa klubbens toalett. Classy!
Vi hangde mest pa Black Bear. Helt ok stalle med blandad musik och aven ett band som spelade nagra latar.
Jag fick tom hora MIN lat.. Don't stop believin'!!! ;D Nar klubbarna stangde vid 2 tog vi en taxi till Marinas fina hus i Farmington o sov.

I sondags blev jag hamtad i Farmington av Laura, Meike och Christine. Det var shopping time!!! :D Vi akte till ett outlet center i Clinton. Sa jaakla nice! Jag kopte ett par leopardskor, en mjukisdress och en keps pa GAP, springbyxor, vaska och vattenflaska pa Nike, en t-shirt och troja pa Ralf Lauren och ett par foppatofflor pa Crocs :)
Nar jag kom hem blev det pizza till middag o sen gick jag o la mig o kollade pa Desperate housewives(!) Maste ta reda pa vilken sasong dem ar pa har.. En jakla bit fore Sverige iaf verkar det som...

Juste! Jag korde bil for forsta gangen i lordags. Tog en svang till Marshalls for att kika efter ett par skor till kvallen. Jag korde fel bade dit och hem. hahaha! Aven fast det ar jattenara. Men men jag lar mig nog snart :) Det var iaf jakla skont att kora automat.

Har kommer lite bilder fran helgen.
Forresten har David sagt att det ar helt ok att jag lagger upp bilder pa familjen och huset :) Han blev jatteglad nar jag ville ta en bild pa familjen nar vi at tacos. Hihi


Graison skulle saklart gora miner nar jag ville ta kort :P


The cheescake factory ♥


Julian (tv) ar som sagt kungen i laget.
"Julian you're awesome!"
"Yeah I know"


IKEA. Vet inte varfor flaggorn var pa halvstang?!


Vi byggde lite fel sa vi fick ta fram borren, hahaha.


Black Bear-Megan (fran Sydafrika) & Marina


Hihi! (Det var poliser overallt)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0