Columbus day

Igar mandag 11e Oktober var det Columbus day. A day when Americans celebrate the man who allegedly discovered America. Nearly 500 years after Columbus sailed the ocean blue in 1492, the United States declared October 12th -- or the nearest Monday -- a federal holiday in honor of the national hero.

Skolan var stangd o grabbarna var hemma sa jag jobbade 9-18. Lite mer anstrangande an vanliga dagar men det gick bra. Efter frukosten gick vi till skolan for att leka i lekparken. Graison tog med sig sin scooter och Julian sitt tennisracket plus boll.
Efter ett tag kom andra barn med sina mammor och varje gang det hande skulle Julian visa dem hur bra han var pa tennis. Han sa till mammorna att dem skulle titta nar han spelade mot husvaggen o passade samtidigt pa att beratta att han ar bast i sitt fotbollslag.
Helt vanlig amerikansk unge. Det ar sa dem ar uppfostrade-Jag ar bast pa allt!
Nar dem inte orkade leka mer gick vi hem o at pizza till lunch. Jag lat dem sen titta pa Cartoon network i mitt rum medan jag skypade med Linn & mamma :)
Eftermiddagen inneholl fotboll, mellanmal, datorspel, stadning & middag.

Nar David kom hem kl.6 tog jag bilen till gymmet. Jag hann inte till spinningpasset men jag korde lite egen spinning, nan konditionsmaskin, mage och benboj.
Igar var min sjunde och sista gratisdag pa gymmet sa jag signed up for tva ar och kommer nu betala $31.75 i manaden och da ingar allt (ink. solning). Nar jag aker hem behover jag bara bevisa for dem att jag flyttar o da cancellerar dem mitt medlemsskap. Perfekt!


Graison

Graison tog kort pa sin storebror Julian

Gungor

Lekplats

David ville ta en bild nar jag korde bil :P
"Let me take a picture you can send to your mother"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0