Hej

Jag mar inte helt hundra :( Hade svart att andas o kande mig helt yr igar. Kanns lite battre idag men inte helt ok. Fick skippa spinningpasset.

Har spenderat morgonen i Julians klass. Jag forstar lite nu varfor han ar radd for sin larare... Haha.
Hon hade sagt till David att det vore bra om jag ville sitta med pa en laslektion for att fa lite tips pa hur jag ska gora nar Julian laser for mig hemma. Nar jag kom gav hon mig ett papper med alla barns namn o sa att jag kunde borja beta av dem.. Saa jaa jag satt i en och en halv timme o gjorde hennes jobb. Lyssnade pa typ 15 pojkar och flickor som laste for mig o sen skulle jag skriva kommentarer for varje unge och om jag tyckte att boken passade bra eller om den var for latt eller for svar.
Vet inte om jag larde mig sa mycket mer an att det finns 7 aringar som laser riktigt jakla bra.

Igar akte Meike hem :( vi samlades alla har hemma hos mig for att ata frukost tillsammans o saga hejda. Det var lite sorgligt. (Men nar man tar bild maste man ju vara glad)


Igar var det onsdag dvs tidig upphamtning av grabbarna (2.00).
Jag vet inte om det var min lyckodag trots mitt yra tillstand och att Meike akt hem.. Men det hande nat magiskt efter mellanmalet. Julian tog sin tallrik till koket (utan att jag behover paminna honom) o sa samtidigt "Thank u Miss Josefin for the snack. I guess it's time for homework now"...... :O Thank u god!


Meen varfor ska pojkarna skota sig samtidigt? Det ar val onodigt....

Nar laxan var gjord var det dax att karva pumpor. Vi hade varsin o pojkarna fick rita pa ett papper hur dem ville att sin pumpa skulle se ut. Nar den forsta var klar bar jag ut den till framsidan o pojkarna foljde med o granskade den. Jag gick in igen for att borja pa nasta pumpa o upptackte efter nagra minuter att det var valdigt tyst. Det ar oftast inte bra nar det galler barn.. Nar jag kommer ut pa framsidan sitter Graison med en tuschpenna o malar pa sin pumpa. Helt ok for mig. Men nar han daremot pekar pa vad han skrivit pa husvaggen var det inte lika ok. Jag fick skrubba som tusan for att fa bort det o Gray fick ga upp pa sitt rum o tanka over vad han gjort.
HAN HAN (deras efternamn tva ganger, tur att det ar kort!!) hade han skrivit. O det ar inte forsta gangen kan jag saga.. Sa han vet mycket val att det inte ar okej att skriva pa mobler och vaggar. Kiiiiids
Och ratt at mig att jag fick skrubba!

Planen for eftermiddagen var att vi skulle aka till Cornerstone for att simma/bada. Vi skulle mota upp David dar kl.6:15. Klockan fem ringde jag David for att fraga om det var okej att jag bara lamnade av grabbarna o sen akte hem o vilade for att jag inte kande mig riktigt bra.
Han kom hem med en gang o kollade min puls o mina ogon. Han konstaterade att allt var okej o sa att jag skulle ga o vila medan han lagade soppa at mig. Sa himla gullig!



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Mamsen bara ler :)& får tårar i ögonen...blir så himla glad över att du blir glad över pojkarnas framfart...att du blir glad av att dom sköter sig helt oväntat & knäpp när dom knäppar sig :).....det bor en bra mamma inom dig gumman!!! Jag hoppas verkligen att du mår bättre nu & du har ju verkligen världens gulligaste värdpappa!!! Nu blev jag lite rörd igen!!! Va trist att din vän var tvungen att åka hem, måste kännas tungt för henne, ja menar hon har väl kämpat lika mycket som du innan hon kom iväg å så...men men det funkar ju inte alltid, men tycker inte att det är hennes fel när inte familjen kunde sköta sin del av avtalet..snacka tyska?! Pytt vilken freaky familj!!

Ikväll har jag varit med Flygklubben & kollat in nya Spirit terminalen...gigantisk, fint blir det...lika roligt om inte roligare var det ju att träffa alla bekanta & få tjattramed dom...macka & fika efteråt...trevligt!! :o)) Nu ska jag nog snart gå å lägga mig...har väldgt svårt att sova just nu, kommer inte till ro & inatt hade jag en sån där konstig känsla/mara som jag hade i "spökrummet" den där gången du vet!! :( Jobbigt för man blir liksom rädd att gå å lägga sig!! Men men nu ser jag fram emot Moncans fest på Lördag, ska bli skojsigt!! Ha de bäst nu min älskling & krya på dig så hörs vi nåt i helgen!!! ÄLSKAR DIG...MASSOR!!! Pussar & kramar!!! Mami 4 ever!! <3 <3 <3

2010-10-28 @ 22:26:39
Postat av: Mammas flicka

Jag mar battre tack :) SKa lagga mig tidigt idag ocksa. Grey's borjar om en halvtimme sa ska ga o lagga mig o kolla pa det o sen soova. Vi brukar traffas alla brudar pa torsdagar o kolla Grey's o svulla godis o kakor men jag orkade inte det idag.

Langtade efter dig igar nar jag skulle sova :( Hittade en fin mane precis utanfor mitt fonster som jag tittade pa o tankte att det var samma mane som vakade over dig. Sen pussade jag puss&kram-kuddfodralet jag fick av dig o somnade som en stock :)

Jaa min vardpappa ar hur go som helst. Han ringde mig tva ganger idag o fragade hur jag madde o om det var sakert att han inte behovde komma hem o ta hand om grabbarna. Men jag vet att han har mkt att gora pa jobbet sa jag sa att det var okej.

Men fyy det ar bara for att det ar halloween snart. haha! hoppas du sover battre just nu!

Ha sa jaakla kul pa lordag sa hoppas jag att vi hors pa sondag.

Love u bastaste mamii <3<3<3

2010-10-29 @ 02:36:13
Postat av: Mamsen

Hej min bästaste Josefin :) Va skönt att du mår bättre...får ju inte vara sjuk om du ska på fest i morgon!! Ja vi ser samma måne samma sol :o) det är härligt å veta...jag längtar efter dig också, men så länge jag vet att du har det bra så funkar det...men jag tänker på dig jätte mycket!! Ikväll har jag "scapbookat" ett kort till M Oncan & slagit in hennes presen...de e så roligt att göra egna kort :)) Ska nog satsa lite mer på det nu, köpa scrap grejer så man kan sätta igång å pyssla igen!! Ska sova nu, Victor kommer i morgon vid 10 och ska fixa kranen & avloppet i badrummet...ÄNTLIGEN!! Sen till frissan kl 13.00 skönt...av med lite av kalufsen :) Ha de bäst så hörs vi på Söndag!! Love you soooo much pussar & kramar om dig!! <3 <3 <3

2010-10-30 @ 00:43:10
Postat av: Josefin

Naa det ar sa jakla onodigt att vara sjuk..

Njaa far se hur det blir med party ikvall =/

Jaha jaa du ar ju skitduktig pa santdar. Kor pa ba :)

Hur gick det med badrummet??

Snygg i haret nu eller??

Antar att du ar bakis nar du laser detta ;) Hoppas ni hade kul bland "snobbarna".

Puuusss <3<3<3

2010-10-30 @ 20:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0