Helg nr. 4

Denna helgen har mest handlat om film och onyttigheter..

Fredagskvallen spenderades hos Marina tillsammans med Caroline. Dem berattade om sin galna resa till Miami o nu ar jag annu mer taggad att aka dit! (kanske i Januari??)
Vi tittade aven pa "She's out of my league"



Och at alldeles for mycket av min nya favorit

O juste.. Jag tog bilen till Marina. Jag skulle aka rakt fram hela vagen, ca 20 min o sen svanga hoger.
Jag hamnade heeelt fel. Fattar fortfarande inte varfor. Det var lite laskigt att vara helt lost i en frammande stad i morkret.. Men som tur var hade jag en karta o Marina guidade mig sista biten. Maste fa David att kopa en GPS!!!

I lordags jobbade jag hela dagen o sen var jag pa bio med Caroline och hennes van Lilja fran Island.
Vi sag "Life as we know it". Den var ganska forutsagbar som alla andra romantiska komedier men den var harlig. Man bade grat o skrattade. O killen fran Las Vegas-serien var faktiskt ganska het.


Pojkarna fick lov att ata mellanmal vid fonstret for det var sa spannande utanfor..








I gar, sondag hade vi cluster meeting. Det var jatte harligt vader o vi vandrade upp till Heublein Tower. Fin utsikt men inte mycket mer an sa. Vi hade med oss matsack som vi at o sen satt vi bara o pratade i solen. Ganska mys.
Dessvarre var vi bara 4 au pairer plus var counselor. Motet krockade med Salem-trippen som vi hade planerat. Jag valde att ga pa cluster motet istallet eftersom att det var det forsta. Synd att missa Halloween evented i Salem med hemsokta hus o spokhus i 3D.. Men anda ganska skont att slippa 6 timmars bilresa.




Pa eftermiddagen hamtade Caroline mig o Meike o vi tog en svang till mallet och sen till Red Robin for att ata hamburgare. Herre sager jag bara vilken burgare! Jag ar ledsen mamma men den var godare an dina hemmagjorda grillade. Muuuums! Man fick fri pafyllning av lask och pommes. Men det orkade man ju inte.

Kvallen och helgen avslutades med Desperate housewives :)

Kommentarer
Postat av: Meike

Thanks that you're not took the bad picture:D;)

2010-10-19 @ 01:27:42
Postat av: Fia

Hahah I erased it ;)

The picture of all four of us was also terrible!!!

2010-10-19 @ 02:25:42
Postat av: Anonym

Desperate housewives är så bra. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-20 @ 21:34:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0